lördag 5 januari 2008

mount gay

fan la mig i sängen nu efter alldeles för mycket mount gay rom. och kom på att bilderna som vi lovat inte kommit upp på das blog ida. fan tänkte jag måste ju meddela det iaf. nu meddelar jag det att vi / jag glömde släng upp dagens bilder för dom e fortfarnade in das kamera. men bilder får vi lalägga op imorrn iställed. idag har vi iaf varit o kolalt in lite nya beaches vilket förövrigt är sweetaste beachesen ja sett . dock blåsigt o så som alltid på ölst sidan. ska dra västsidan nån annan dag men vi måste ju surf litt med. avslutingen på dagens roadtrip med mocken var iaf batsheba där soupbowl brytet ligger. jevla najs inte super stort o super cleant ida men jevlar va nice det va. imorrn blir det morgon surf på freiths o sen försöka hitta kiterepair för min stackars kite som ja lyckades trasha direkt. sen kanske det kan bli lite kite istället för vågsurf, e ju så jobbigt att paddla men annqars e det ganska gött. erik snarkar jevligt mycket här bredvid nu han överröstar till och med vågljudet utanför, nä nu måste ja med snarka. fred ut

Inga kommentarer: