söndag 13 januari 2008

hang över




Igår var vi på club i Lawrence Gap. Det var vi fyra vittingar och väldigt många präster(mörkhyade). Det var kul och idag är vi lite trötta. Jag fotade Ludde innan när han var ute och kajkajade. Men tyvärr var fokusen väldigt känslig så det blev inga kanonbilder. Det var alltså enbart kamerans fel och hade inget att göra med eventuella brister i min fotokunskap. Kanske slänger upp några pics ändå lite senare. Di gamle har bara leggat och sovit hela dagen. De är som bekant VÄLDIGT gamla. Så gamla att Mellan fyller 32 den 16:e, och han är ändå inte äldst här. Jag har i princip inga bilder på min data, men ett blogginläggg blir ju så väldigt mycket roligare med en bild. Därför bjuder jag på en mysig kontorshund vid namn Elsa. Jag och Ludde drar nog iväg på lite kvällssurf på vår älskade spot freights snart. Efter det blir det flygfisk med pommes. Fish'n chips. Fred.

Inga kommentarer: